----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کاندیداهای عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر از نگاه هواداران

کاندیداهای عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر از نگاه هواداران

امانوئل آدبایور، یوهان کابای، یحیی توره، ادن هازارد، لوییس سوارز و سانتی کازورلا به عنوان کاندیداهای انتخاب به عنوان بازیکن ماه لیگ برتر از نگاه هواداران انتخاب شدند.

به گزارش FTBpro.com، این جایزه که هر ماه به بهترین بازیکن لیگ برتر اهدا می شود دارای قوانینی می باشد:
- هر شخصی می تواند هر روز یک بار رای دهد.

- در مرحله اول رای گیری، هواداران می توانند به هر بازیکنی رای دهند و پنج بازیکنی که بیشترین رای را کسب کنند راهی مرحله دوم خواهند شد.

- یک رای دهنده خوش شانس این فرصت را دارد که به بهترین بازیکن ماه قبل از برگزاری مسابقه جایزه اش را اهدا نماید.

- رای دهندگان حداقل باید 16 سال سن داشته باشند.

- تنها رای دهندگانی که در بریتانیا رای می دهند می توانند برنده جایزه ویژه شوند.

 

کاندیداهای ژانویه:

امانوئل آدبایور (تاتنهام): مهاجم توگویی تاتنهام تحت هدایت تیم شروود درخشش فوق العاده ای داشت. وی در هر 4 دیدار تاتنهام در ماه جاری از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته است و موفق شده است سه گل به ثمر رساند. گل در مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد در روز نخست سال میلادی و دو گل در مقابل سوانسی گل های وی در ماه جاری بوده است.

یوهان کابای (نیوکاسل): این هافبک فرانسوی اثبات کرده که مهره کلیدی تیم نیوکاسل می باشد. وی علی رغم نتایج ضعیف نیوکاسل در ماه ژانویه موفق شد دو گل برای این تیم به ثمر رساند.

یحیی توره (منچسترسیتی): مرد کلیدی خط میانی منچسترسیتی نقش زیادی در نتایج فوق العاده این تیم داشته است. این بازیکن ساحل عاجی سه گل در ماه ژانویه برای آبی های شهر لندن به ثمر رساند.

ادن هازارد (چلسی): ستاره بلژیکی چلسی که بدون شک بهترین بازیکن این تیم در فصل جاری بوده است در ماه ژانویه نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. گل هایش در مقابل لیورپول و هال سیتی و عملکرد فوق العاده اش در مقابل ساوتهمپتون موجب شد او نیز کاندیدای عنوان بهترین بازیکن ماه شود.

لوییس سوارز (لیورپول): آقای گل لیگ برتر در ماه ژانویه نیز درخشید و دو گل و کسب عنوان بهترین بازیکن زمین در مقابل استوک و همچنین گلزنی در مقابل هال موجب شد نامش در میان کاندیداها قرار بگیرد.

سانتی کازورلا (آرسنال): ستاره اسپانیایی آرسنال که فصل گذشته بهترین بازیکن این تیم بود در فصل جاری درخشش قبل را نداشته است، اما در ماه ژانویه به روزهای اوج خود بازگشت. زدن دو گل و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن بازی مقابل فولام و همچنین گلزنی مقابل تاتنهام موجب شد او نیز نماینده آرسنال در این لیست باشد.

گفتنی است لوییس سوارز به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر و آلوارو نگردو به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر لیگ برتر از نگاه هواداران انتخاب شدند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: